Kontaktní informace

email: skolskarada@klecany.cz

Azurové nebe nad Šumavou během školy v přírodě 3.B a 4.A

Ze školy v přírodě 3,B a 4.A - Chata Cihelny, Zadov – 19.- 23.5. 2014

Když jsme v úterý byli na velkém výletě na Meteorologické stanici Churáňov, dověděli jsme se hodně o jejich přístrojích. Také více o Šumavě. Po cestě zpátky jsme pozorovali v Národním parku Šumava zvířátka-srnce, mloka, žáby, vzácné motýly a povídali si o sovách. Je tu hodně potůčků, mravenišť a chráněných květin! Nasbírali jsme si také kamínky a po odpoledním klidu i po večeři hrajeme hry.  Před usnutím si ještě vyprávíme a těšíme se moc na další den. Vůbec se nám nestýská.  Kluci mají pokoj č. 21 a také spí spolu všechny holky z naší třídy. Jejich pokoj je nejhezčí. První den se Kája probudila první-už v 6. Měla za úkol buzení ostatních, ale Katku měla nechat spát až do 7h.  Snídáme v půl osmé. Každý si vybere sám a na cestu dostáváme svačinku.

Středa:  ani dopolední 8km pěší procházka (zpět jsme se svezli autobusem) lesnícestičkou po vrstevnici k dalšímu vědeckému pracovišti České akademie vědna Šumavě - hydrometeorologickému parku- nás nevyčerpala natolik, že bychom po obědě usnuli. Zapisovali jsme si zážitky do deníčků a prohlíželi dárky (karty, samolepky, záložky a plakát s povídáním o květeně a zvířatech NP). A také vzpomínali, jak jsme si včera stihli projít skvělou naučnou přírodovědnou stezkou. Vedla kolem chaty naší olympijské vítězky v běhu na lyžích Kateřiny Neumannové.  Měli jsme zatím tedy nejvíce vyuč.hodin čj, čtení, prvouky a zpěvu, ale zítra-ve čtvrtek doženeme i ostatní. Plánujeme ještě také setkání s horskou službou.  Autobus nám v pátek přistaví ve 14h, do Klecan dorazíme až tak kolem17h. Je tu nádherné počasí a krásné výhledy na okolní kopečky. Bude nač vzpomínat! Třeťáci z deníčků

E-letter

Pokud chcete dostávat pravidelně novinky z MÚ Klecany a ZS a MS Klecany, zadejte výše Vaší e-mailovou adresu.